dm Drogerie Markt și preocuparea față de sustenabilitate
Am scris acum ceva timp despre siguranța angajatului și despre preocuparea constantă pe care angajatorul trebuie să o aibă față de oamenii săi. Puteți citi articolul aici. Sunt două aspecte care mi-au captat atenția la conferința de presă dm drogerie markt la care am participat joi.
Primul se referă la grija față de angajați, iar al doilea la preocuparea pentru sustenabilitate și campanii de CSR.
Numai anul trecut în Timișoara, dm drogerie markt a creat 180 de noi locuri de muncă prin deschiderea sediului central România în orașul de pe Bega. Dacă ne raportăm la România, brandul numără 105 magainze, dintre care 12 deschise anul trecut calendaristic – octombrie 2018, septembrie 2019.
Fiecare membru al echipei își cunoaște sensul muncii. Acesta poate oricând să răspundă la întrebarea de ce face ceea ce face. Astfel, într-o atmosferă relaxată, deschisă și profesională, toți au oportunitatea de a învăța și de a evolua împreună pe plan profesional.
Să știi de ce vii la muncă este o filosofie simplă, însă de multe ori greu de atins. Cu toate acestea, de fiecare dată când am intrat într-un dm nu găsit nici un angajat care nu era dispus să mă ajute, cu atât mai puțin să îmi dea cu flit.
În România, lanțul de magazine a creat de-a lungul celor 10 ani de prezența pe piață peste 940 de locuri de muncă în toate zonele țării. Întrebați fiind unde găsesc cel mai greu forță de muncă, membrii consililiu de conducere prezenți la conferința de presă, au mărturisit că cel mai dificil le este să găsească personal în Timișoara, București și Cluj, Da, nici pe mine nu m-a mirat această afirmație. 🙂
În materie de campanii sociale, dm drogerie markt s-a preocupat de educația dentară a copiilor, iar împreună cu TraLaLa au creat un cântecel educativ care a depășit rapid 1 milion de vizualizări pe YouTube. Proiectul s-a concretizat și prin vizite în grădiniție. Alături de un crocodilul simpatic și profesioniști din domeniu, copiii au învățat să își curețe corect dințișorii.
De asemenea, brandul a renunțat la conceptul Black Friday și a creat #GivingFriday, prin care vor dona 5% din încasări avute în data de 29.11.2019.
dm drogerie markt și preocuparea față de sustenabilitate
Dintr-un dm am cumpărat pentru prima oară bețișoare de urechi din carton. Tot de acolo am încercat și periuța de dinți din bambus și am acasă sacoșa din material care nu îmi lipsește niciodată din geantă.
Ce am descoperit, însă, este puțin față de gama largă de produse ecologice și 100% biodegradabile. Am aflat că concernul comercializează tacâmuri reciclabile din tărâță presată care sunt și comestibile.
Dacă ești familiarizat cu produsele dm. trebuie să știi că gama dmBio a fost extinsă printr-o linie de produse fără gluten pentru a face accesibilă calitatea organică și persoanelor cu intoleranță la gluten.
În primăvară, dm drogerie markt a dezvoltat un concept complet nou pentru bărbați: SEINZ. Brandul premium, cu produse de îngrijire pentru bărbați, punctează, pe lângă înscenarea vizuală a produselor și aspecte sustenabile. Multe materiale de ambalare sunt fabricate din materiale reciclate, de exemplu șamponul negru și sticlele de duș cu un conținut de 97% plastic reciclat. O parte din venituri este direcționat către proiectul „Plastic Bank“. Aceasta combate sărăcia și degradarea mediului în țările slab dezvoltate sau în curs de dezvoltare, permițând oamenilor să facă schimb de deșeuri de plastic colectate cu bani, alimente, tichete de educație și acces gratuit la internet.
Nu îmi mai amintesc când am călcat pentru prima oară într-un DM. Îmi place să revin mereu pentru că găsesc acolo tot ce am nevoie. Îmi place direcția pe care merge lanțul de magazine. Cred că este drumul corect și că avem nevoie ca din ce în ce mai multe branduri să înțeleagă nevoile clientului și a lumii moderne.
În altă ordine de idei, m-am gândit să organizez pe Facebook un concurs în care să îți ofer câteva produse marca dm drogerie markt. Nu voi dezvălui ce conține sacoșa, însă vă spun că poartă și semnătura mea. Printre produse, vei regăsi și o carte 😀 . Vezi aici despre ce e vorba:
Să ne recitim cu bine! 🙂