Live&Crunchy by Carrefour la Timișoara cu Andra & Holograf

Sâmbătă la Shopping City a fost nebunie. Mulți oameni, multe priviri curioase și o singură dorință – să-și vadă artiștii preferați și să deguste bunătățile pregătite de cei de la Carrefour. Așa aș rezuma în câteva cuvinte seara de 14 septembrie care a adus Turnerul Carrefour Live&Crunchy la Timișoara. A fost cu mâncare bună, muzică pe placul publicului și cu #pieledegăină

Cât de departe

Am primit invitația celor de la Carrefour de a fi în spatele scenei la Live&Crunchy. Turneul a avut ultimul show la Timișoara și a închis seria celor 10 orașe în care a scos românii din casă pe tot parcursul anului.

Partea crunchy a evenimentului a fost reprezentată de zona de food-court, unde ne-am bucurat de preparate delicioase, food-trucks și câteva sesiuni de live cooking cu Ciprian Ogârcă, câștigătorul sezonului 4 de la Masterchef.

Gândul m-a dus departe, către acele zile de vară de la Arad Open Air, căci atmosfera a fost ca de festival. Poate că dacă evenimentul s-ar fi întins pe mai multe zile, cu siguranță s-ar fi simțit și mai frumos. Cine știe, poate anul viitor va fi un festival cu și mai multă muzică bună și preparate care să-ți lase gură apă.

Când inevitabil va fi bine

Parte de live a fost asigurată de Andra si Holograf. Dan Bittman și trupa lui îmi sunt la suflet încă de când eram mică. Am crescut cu melodiile lor, iar publicul a rezonat cu versurile. Insa cand Andra a urcat pe scena, mulțimea a debordat de entuziasm.  

Sunt două lucruri care m-au impresionat cu adevărat la acest spectacol. Primul a fost legat de rapiditatea cu care s-au mișcat cei care au pregătit scenă între cei doi artiști. Totul a mers ca uns, fiecare își știa bucățica. Iată dovadă clară că fără o echipa în spate nu reușești nicăieri de unul singur. Bineînțeles că știam în teorie că oamenii din backstage trebuie să se miște rapid între doi artiști, dar nu am fost niciodată cu adevărat atentă la acest aspect. 

Al doilea lucru care mi-a plăcut mult de tot este faptul că Andra este foarte naturală pe scenă.

Nu am văzut-o niciodată într-un concert live atât de aproape. Deși ne-au despărțit un gard și câțiva metri și mai mult că sigur că Andra nici nu a observat prezența mea, eu am studiat-o atent.

Pot spune că într-un fel sau altul, în ciuda experienței, cred că a avut un pic de emoții înainte de a începe concertul. Cumva mi se pare normal să fii emoționat atunci când vrei că totul să iasă bine, deși, recunosc, nu mă așteptăm că un asemenea artist cu o asemenea experiență să mai simtă vreun fior înainte de a cuceri scenă.

Ambele concerte au fost deosebite, dar din punctul meu de vedere, publicul a fost acolo pentru Andra. Copiii au cântat cot la cot cu ea și, la un moment dat, acest lucru se aude în filmarea pe care am postat-o pe IGTV (link aici).

Un aspect interesant pentru mine despre acest eveniment a fost faptul că scenă a ajuns cu o săptămâna mai devreme și a fost “împachetată” într-un tir care a stat drept teaser în parcarea Shopping City.

Scena Live & Crunchy, în formă de tir, va sta o săptămâna în parcarea Carrefour. Tirul se va deschide într-o scenă de 14 metri lungime, 10 metri adâncime, ecrane laterale de 2 metri lățime și 4 metri înălțime.” declara organizatorii.

Niciodată să nu spui niciodată…

Am apreciat întotdeauna la Carrefour faptul că încearcă să educe clienții în sensul unui stil de viață mai sănătos și mai sustenabil. 

Vin cu trei exemple care să susțină afirmațiile de mai sus. Primul se referă la faptul că 85% din ingredientele ce vor fi folosite în prepararea produselor din food-court sunt din umbrela Act for Food. Această este o inițiativă Carrefour în care primează siguranța alimentară, originea produsului și îmbunătățirea relației cu sectorul agricol, cu scopul de a  crește prezența la raft a produselor de calitate la prețuri accesibile.

Iar legat de sustenabilitate, apreciez mult faptul că lanțul de magazine a introdus încă de anul trecut pungi 100% biodegradabile, fiind printre primele magazine care a luat aceste măsuri încă dinainte să fie obligați prin lege. 

“Pungă realizată în parteneriat cu primul brand românesc de ambalaje 100% biodegradabile – Biodeck, este fabricată din amidon de porumb și este imprimată cu cerneală pe bază de soia, special concepută astfel încât să se biodegradeze rapid (3-6 luni) și complet, fără să polueze mediul înconjurător.” Citit mai multe despre acest subiect aici.

Inclusiv la evenimentul Live&Crunchy farfuriile oferite clienților au fost din carton.

Cred că aceste detalii, aparent nesemnificative, fac diferența.

Așadar, nu mai lungesc vorba și va spun doar că apreciez aceste ințiative și mă bucur că turneul Live&Crunchy a ajuns și la Timișoara. Sper că în viitor să mai avem parte de astfel de evenimente frumoase marca Carrefour și îmi doresc că această companie să își mențină direcția pe drumul sustenabilității și educării clienților spre un stil de viață mai sănătos. 

Live&Crunchy a fost despre o ieșire cu familia și cei dragi, despre muzică bună, un vibe pozitiv, mâncare delicioasă și experiențe interactive potrivite pentru toate vârstele.