Dacă nu simți, n-are rost.

Proiecte și campanii

De-a lungul timpului, blogul mi-a adus proiecte frumoase care m-au ajutat să cunosc oameni minuntați care mi-au oferit oportunutatea de a-mi valorifica munca. Voi lăsa mai jos proiectele în care am fost implicată, alături de câteva detalii și rezultate ale acestora.

România Modernă – Ciuc Premium

Campanie dedicată redescoperii României moderne și activităților din viața urbană românească, campania i-a reunit pe Sorin Onișor și Diana Cosmin într-un tur de țară cu evenimente în orașe mari. Rolul meu a fost să comunic aceste evenimente publicului din Timișoara. Am făcut-o prin două articole pe care le regăsiți aici și aici, dar și prin postări pe Instgram (pe atunci contul era proaspăt) și Facebook.

Implicarea mea a generat la cele 2 postări pe Facebook un engagement de peste 350 și un reach de peste 4.000.

Editura Herg Benet

Editura Herg a fost prima editură care a avut curajul să-mi trimită cărți pe care să le citesc și despre care să scriu. Colaborarea s-a desfășurat pe parcursul anilor 2015-2016. Am citit cărți care m-au zdruncinat, care mi-au arătat o altfel de realiate. Recenziile pot fi regăsite în secțiunea Cărți de pe blog.

Editura Nemira

A urmat Nemira, editura cu care colaborez din 2016 și până în prezent. Datorită lor am citit romane de dragoste care mi-au trezit sentimente nebănuite. Unele siropoase, altele realiste, toate însă cu un miez de adevăr subtil.

eMenu România

Colaborare punctuală în care am discutat cu dezvoltatorii serviciului eMenu despre afacerea de digitalizare a meniurilor din restaurantele din România.

Think Bigăr

Am participat la conferința de presă organizată cu ocazia finalizării lucrărilor de amenajare a cascadei Bigăr din județul Caraș-Severin. Proiectul a fost susținut de Coca-Cola România, iar eu am scris despre el aici.

Vodafone România

Am fost parte din campania de comunicare a noului serviciu Vodafone Supernet 4.5G. Articolul campaniei aici.

Iqos Store Timișoara

Am participat la evenimentul de deschidere și am scris despre noul IQOS Store din Timișoara. Implicarea mea a generat un engagement de peste 500 de like-uri și comentarii și un reach de peste 3500 atât de pe Facebook cât și pe Instagram. Articolul îl puteți citi aici

Deschidere Mega Image Timișoara

Am fost la deschiderea primului magazin Mega Image din Timișoara și am relatat despre acesta într-un articol e blog, dar și în postări pe Facebook și Instrgam. Implicarea mea a generat un reach total de peste 15.300, din care mai mult de jumătate a fost generat din rețelele de socializare.

Campanie de promovare clinica Regina Maria Timișoara

(mai multe detalii în curând…)